torsdag 17. september 2009

Interiør interessen...


Denne utrolige kjøkkenbenken på et barnerom kan du ser mer av på bloggen til en utrolig flink jente http://myrichielife.blogspot.com

...tar seg opp! Jeg har alltid vært veldig intr. i interiør, men det er begrenset hvor mye tid og penger man gidder å legge i en liten leilighet man leier. Men, nå blåser jeg i at vi bare skal leie huset, for nå er jeg gira! Fy flate, jeg gleder meg så utrolig mye. Det skal bli så fint.

Gabriel har en svart seng jeg kommer til å ta utgangspunkt i på hans rom, så der blir det svart, orange og grønt. Litt retro! Rommet til Luis blir lysere og litt landlig stil. Det er så moro og surfe rundt og suge til seg inspirasjon. Stua blir lys med hvite møbler og brun eller grå sofa. Det blir nok ingen høyglans i møblene, siden jeg brått oppdaget at Roger synes alt i høyglans ser ut som romskip...
Jeg skal hvert fall bruke tid på interiøret denne gangen. Jeg skal ikke kjøpe det som er billig og ikke sååå fint bare for at jeg må ha det nå med en gang. Nei, da venter jeg heller til jeg har penger og kjøper det jeg virkelig har lyst på. og ingentig skal tilpasses huset, men det skal gå å flytte videre med det.

Tjohooo!


// Ida







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)