fredag 4. september 2009

Den da? Eller den kanskje?


Slik sitter jeg med PCèn på fanget hver eneste kveld nesten. Og det jeg ser på er møbler. Møbler, møbler, møbler. Jeg ELSKER det. Roger HATER det. Men, selv om han hater det, så vet jeg han kommer til å bli sur hvis jeg kommer hjem med noe han egentlig ikke liker. Derfor prøver jeg å få han engasjert nå før de blir innkjøpt. Og joda, han prøver. Han sier "ja, helt grei" "ikke så værst" osv. Litt vanskelig å tolke han altså. Så jeg fortsetter og vise han fler forskjellige da han til slutt utbryter: "Vi har jo funnet tv benk jo! Du synes bare det er så gøy å se på møbler du at du nekter å finne no!"

Haha, jeg må le.....Han har jo helt rett....


//Ida

5 kommentarer:

  1. hihi :) møbler er stas jo! jeg ble sååå glad da jeg fikk Ikea-katalogen i posten, selv om jeg jo ikke trengte noen ting...

    SvarSlett
  2. Haha, ja jeg vet! Jeg hørte om noen som hadde "nei takk til reklame" på postkassa, men som skrev på ved siden av "men, IKEA katalogen er velkommen". hoho :-D

    SvarSlett
  3. hehe! typisk det! De er interesert, men gidder ikke bruke tia på det;) men shitt den tv benken der skulle jeg gjerne hatt selv! Ikea eller? :) -Camilla Sfj

    SvarSlett
  4. Nei, den fant jeg faktisk på Bohus, Camilla :-)

    SvarSlett
  5. Hahaha, sånn lapp har jeg på døra mi! IKEA og ILVA-katalogen!! Ü Har du vært på Ilva forresten? Ganske mye fint der også altså...! Veldig gøy med møbler og flytting hvertfall, så skjønner ditt engasjement! Ü

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)