onsdag 9. september 2009

Etter 6 år....

Min tannlege var heldigvis ikke like tvilsom som denne;-)



...kom jeg meg endelig til tannlegen! Gudene vet hvorfor det er 6år siden sist. Litt for at jeg har hørt at det fort kan bli veldig dyrt, litt fordi jeg aldri føler jeg har tid og litt for at jeg er redd.
Men, nå kom jeg etter nærmere vurdering fram til at jo lenger man venter jo dyrere (og vondere) blir det. (hvorfor kom jeg ikke fram til det før??)

Jeg har aldri hatt hull. Ikke et eneste et. Det er jeg stolt av.
Derfor var jeg livredd da jeg satt meg ned i stolen i dag. Men, det gikk faktisk ganske bra! Vel, 1 hull var det blitt i løpet av disse årene og litt tannsten. Så på fredag skal jeg borre for først gang i mitt livog jeg gruer meg så jeg kan dø liksom...Fy så nervøs jeg er...

Men, jeg er glad og stolt over at jeg endelig kom meg til tannlegen. Ikke ble det så forbanna dyrt heller;-)

//Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)