onsdag 2. september 2009

Det ordner seg for snille jenter!


Jepp, det gjør det heldigvis! Nå er det så mye som skjer framover at jeg blir helt svimmel. Det er så moro. I oktober starter jeg i min nye jobb! Juhuuu! www.nazar.se. Nå vet dere hvem dere skal bestille ferien av ;-)

Og i november flytter vi i hus!!!! Oh my god..Jeg gleder meg så jeg tror jeg snart dævver..Altså, vi skal bare leie det, men det er fantastisk stort at vi skal flytte inn i hus uansett. Stor plass, hvert vårt soverom og DEN hagen. Jeg trenger vel ikke si mer. Jeg gleder meg!!!
Det skal bli veldig rart å flytte fra Lund da. Men, vi flytter ikke mer enn 30 min unna. (Malmö). Vi har en del gode venner der også heldigvis. Dessuten så flytter jo "alle" fra Lund uansett.. Merkelig, alle forsvinner på en gang. Heldigvis skal ingen langt avgårde da. Så man får holde kontakten allikevel:-)

//Ida

1 kommentar:

  1. kjekt når ting ordner seg for snille jenter;) fint hus dere skal flytte inn i da! lykke til i jobben da! hørtes jo spennende ut!:) blir mye reising på dere nå da;) lykke til med en spennende høst!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)