fredag 13. mars 2009

Jeg skal bli en blogger!!

Jepp, nå skal jeg bli en blogger! Egentlig så lurer jeg på hvorfor jeg ikke har startet før! Det er vel det at jeg ikke tror at mitt vanlige liv kan være særlig intr. for noen andre. Men, siden vi bor så langt unna "hjemme", så føler jeg at det er så mange småting i hverdagen familie og venner går glipp av. Ting som JEG synes er intr., og selv om ingen andre synes det, så har jeg jeg i hvert fall fått notert det ned for fremtiden da:-)

Mine store lidenskaper, scrapping og foto, blir det nok en del av her.
Elsker å se på flinke scrappere og bli inspirert, kanskje noen kan få inspirasjon av meg også?

Ønsk meg lykke til i bloggeverden da dere :-)
Tjohoo!

3 kommentarer:

  1. KRAM Jättekul att du börjat blogga vännen!!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med blogg, er nokså ny jeg også. Bruker den mest til å oppdatere venner og familie langt unna...

    My flott du scrapper.

    Grethe

    SvarSlett
  3. Gratulerer med blogg. Kjempefin. Skjønne gutter og så mye fint du scrapper.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)