torsdag 26. mars 2009

fascinerende utvikling!


Det er jo utolig å følge utviklingen til de små. Jeg synes spessielt det første året er det hvor mest ting skjer.Fra å bare sove, spise og være totalt hjelpesløse blir de små selvstendige individer som vet hva de vil! Heftig:-) En stund nå har Luis vært spessielt grinete og irritabel. I dag så jeg hvorfor: en tann!! Hurra for Luis!! Det var litt overraskende da storebror ikke fikk sin første før han var nesten 14mndr.Så moro:-) Her om dagen tok han sine første krabbesteg også. Haha, han er sååå morsom å se på, han begynner å vingle med rompa etter et par steg og så ramler han ned på magen. Han bruker hele kroppen og drar seg langt bortover gulvet nå. Godt for han at han endelig begynner å komme seg rundt på egenhånd.

Ellers, med en Gabriel i seriøs trass blir det desverre ikke mye tid til scrapping. Er helt utslitt når kvelden kommer. Men, har såvidt startet på albumet til svigermor nå! Fra Gabriel ble født og frem til nå. Legger ikke ut bilder, for jeg vil hun skal se det i "real life" første gangen:-)
På søndag er det scrappemesse i Helsingborg! Og jeg gleeeeder meg!!!

1 kommentar:

  1. GRATTIS till tänderna Luis.

    Agnes har också fått sin första tand. Jag är förvånad över att jag inte känner den när hon ammar :-)

    KRAM

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)