søndag 15. mars 2009

Jeg ELSKER å scrappe!








Altså, jeg bare elsker det! Elsker å shoppe utstyr, lære meg nye ting, bli inspirert av andre og ikke minst det å sitte å pusle for seg selv i ro og fred på kvelden. Og så moro det er å kikke i albumene senere, alle minnene som er innenfor to permer. Jeg tror og håper at Gabriel og Luis også vil sette pris på det jeg gjør en dag:-)

Jeg elsker også å ta bilder med mitt Canon 450D, spessielt når jeg stadig har 2 fine motiver rundt meg ;-) Også ELSKER jeg photoshop :-)

10 kommentarer:

  1. Ja du har verkligen två fina motiv omkring dig - dina söner. Och du är så fantastiskt duktig och konstnärlig med scrapbooking!

    SvarSlett
  2. Så mange fine LO´er du har laget.
    Og så fin bloggen din er. Kommer nok innom her flere ganger.

    SvarSlett
  3. flotte LO`er, her vil jeg nok titte innom igjen=) Fant deg via scrapping.no

    SvarSlett
  4. Hei! Flotte LO'er du har laget, og kjempefin blogg. Jeg fant deg også via scrapping.no og det kan godt hende jeg linker til deg fra min blogg. -hvis du ikke har noe imot det da?

    SvarSlett
  5. Tusen takk dere:-) *glad*
    Selvfølgelig er det greit å linke til min blogg, det blir jeg jo kjempe glad for:-)

    SvarSlett
  6. Hei:) Fant bloggen din inne på scrapping.no. Så flink du er!!:) Herlige Loer du lager!!:)
    Det bildet du har i headeren din der er bare helt utrolig flott:)

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte LOer du lager Ida!
    Håper å få siste ladninga med blomster i løpet av dei første dagane, så då er dei snart på vei til deg også!
    Legg deg til i blogglista mi, om det er greit for deg.

    SvarSlett
  8. her var der mange nydelige LOèr. så likte jeg banner bildet ditt.det var nydeligt:)

    en kjempefin blogg som skal bli spennende å følge videre:)

    klem ifra inger synnøve

    SvarSlett
  9. Flott blogg og masse flotte LOer. Stikker garantert innom igjen!

    SvarSlett
  10. Jag är imponerad Ida! Riktigt fina alster! Blir också sugen på att scrappa... Kram!!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)