søndag 19. juli 2009

Nå koser vi oss dere ;-)

Jeg MÅÅÅÅ slutte med å ha på mine digre Dior briller når jeg soler meg!! Hahaha:-D
Grillmester Roger en varm kveld.
Strandløve! Gabriel er en fisk i vannet altså, dykker og er helt vill :-D

En sliten Luis Matheo sover i varmen..






Den siste uka har vi hatt besøk av mamma og pappa, til Gabriels store glede!
Han elsker å ha besøk av dem!
Det er så utrolig fint vær her nå for tiden, så vi bare koser oss på stranda mesteparten av tiden. Og så hender det vi drar ut på kvelden også så min hardt arbeidende kjære også får litt sol på kroppen;-) Ungene er glad i denne årstida og det er ikke no problem å ha de med ut på kvelden. De koser seg ute.
Et par minuser ved denne årstida har jeg allikevel klart å finne:
-Sand! Guuud, sand overalt! I senger, i dusjen, i sofaen, ja overalt!
-Junkfood. Uff a meg, hverken vi eller barna er særlig sunne nå... Det blir lett kjøpt med både det ene og det andre når man skal kose seg på stranda ;-)

1 kommentar:

  1. Åh, det høres deilig ut!!! Ü Herlige sommerbilder av din fine familie! Ü

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)