onsdag 1. juli 2009

Min utspekulerte unge...


I dag har begge barna vært hos tannlegen for første gang! Luis med sine 2 tenner og Gabriel med sine 16.
Gabriel var så utrolig flink. Gapte høyt opp! Han hadde på forhånd blitt lovet EN bil i lekebutikken om var flink.
Han har pratet om dette i flere dager, lurt på om han skulle velge en cabriolet eller med tak, eller en motorsykkel.

Med streng beskjed om at vi skulle ha EN bil gikk vi inn i lekebutikken. Ca 10 min etter gikk vi ut med en pose. I den lå 1 cabriolet, 1 med tak OG 1 motorsykkel!

Jeg forstår liksom ikke helt hva som skjedde! Haha, det var jo ikke slik at han gråt og jeg handlet bare for å få tyst på han. Han fikk på en eller annen måte lurt meg!

Gjett hvem som var fornøyd etterpå da, og som gjerne går til tannlegen igjen;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg skjønner veldig godt hva som skjedde på den butikken, jeg! Haha... det samme skjer nemlig meg også med jevne mellomrom... ;)

    SvarSlett
  2. Det hørtes kjent ut. Hihi...luringen! :D

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)