søndag 10. mai 2009

God karma!



Jadda! Etter å ha sendt gode tanker til både den ene og den andre den siste uken har jeg nå fått tilbake min gode karma :-P I helga har nemlig hatt et fantastisk vær her! Endelig. Nå skal jeg aldri irritere på meg folk ved å skryte av vårt gode vær og skratte av de som ikke har det :-P *ler*





I dag har vi kost oss i Söderskogen. Det er så fantastisk fint der!

(jada, mamma, har sjekket barna for flått!!)


Og vi har spist og kost oss i Stadsparken. Gabriel øver på å stupe kråke:-)

I går grillet vi med våre gode naboer:-D







3 kommentarer:

  1. Låter jättehärligt!!!

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott det så ut der! Ü

    SvarSlett
  3. Forresten, har du Facebook? Hvis ja, får du gjerne legge meg til: dronningmia@yahoo.com Ü

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)