lørdag 2. mai 2009

Bursdagshelg og en LO :-)

Jepp, i dag har jeg blitt 1 år eldre, 24år! I gave av min kjære fikk jeg/vi opphold på gårdshotell med middag. Sååå deilig! Mine foreldre har vært sammen med barna mens vi har slappet av og ladet batteriene. Vi har hatt hele fredagen og lørdagen til å gjøre hva vi vil. Så vi var på hotellet på kvelden og så besøkte vi Kristianstad, Kivik og Simrishamn. Herlig!














Disse bildene er fra vakre Kivik!

































Og disse er fra Smyghavn
, Sveriges sydeligste punkt, hvor vi møtte mamma,pappa og barna.






Denne LOèn blitt vist en en svensk scrappingbutikk sin blogg:

Dette er 2. gangen en LO av meg blir vist der og det er selvfølgelig veldig stas :-)
http://scrapaddicted.blogg.se/

2 kommentarer:

  1. Så göy å höre fra deg igjen! Ü
    Og takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg fölger din også!

    Vet du, jeg var faktisk på Mary Kay party denne uka... förste gang i mitt liv! Veldig mye som står på önskelista mi nå. Ü Så göy at du har blitt konsulent! Nå har jeg en venninne her som er konsulent og som suger opp alle potensielle kunder i vennekretsen... men skal holde öyne og örer åpne.

    Blir dere i Lund/ Sverige?
    Vi har ingen returplan. Hadde värt veldig göy å treffes live en dag!

    SvarSlett
  2. Fantasstiska bilder!!!
    Kivik är verkligen vackert! Charlotta & Agnes

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)