onsdag 8. april 2009

Påskeferie!





Nå er vi hjemme i Norge. Vi skal være hjemme en uke og det er jo såå deilig! De første dagene nå har vi bodd hos svigers. De står opp med barna og hjelper oss så mye. Herlig å få ladet batteriene litt! Vi har hatt et par dager med fint vær hvor vi har kost oss ute, men i dag øser det ned, så da blir det lekeland:-) Det er så deilig å se hvor glad Gabriel er for å være her. Det er verdt alle timene i bil når man ser det!
I morgen drar vi hjem til mamma og pappa og skal bruke de siste dagene på å treffe våre gode venner som vi ser så altfor sjelden!
Dessuten er det jo skjærtorsdag i morgen, da blir det fest! :-)

God påske!

4 kommentarer:

  1. ÅH VAD HÄRLIGT IDA!

    UNderbara bilder.

    Vi ska vara hemma och njuta i trädgården i påsk, och nästa vecka drar vi till Berlin.

    KRAMAR från Lotta och Agnes - som fått två tänder och sitter själv utan stöd :-)

    SvarSlett
  2. Vad fin du är i håret förresten :-)

    Kram igen

    SvarSlett
  3. Hei!

    Fant linken til bloggen din gennom BF, og måtte bare legge igjen en liten kommenta... vet ikke om du huske meg? Vi hadde litt kontakt via BV for et år siden ca. Jeg bor i Malmö (fortsatt) og har Awa Linnea på 2,4 år og en liten prinsesse i magen. Ü

    Göy å se bloggen din, masse flotte bilder av en herlig familie! Og så flink du er å scrappe!

    Hadde värt göy å treffes en gang.

    Kram,
    Maria.

    SvarSlett
  4. Hei!
    Klart jeg husker deg! Så moro at du fant bloggen min:-)
    Oj, så moro med en liten til:-)
    Jeg bor jo i Lund nå og tar gjerne turen til Malmö en dag! er du ikke på BV lenger? Lenge siden jeg har sett deg der!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)