torsdag 2. april 2009

Den sterke morsfølelsen

I dag har Gabriel og Luis (og bilen min) fått være med i vaskeautomat for første gang! Gabriel syntes det var "skikkelig gøy", men Luis ble redd og begynte å hylgråte! Tårene trilla og jeg måtte ta han på fanget mitt. Stakkars gutt, slemme mamma som tvinger han med på sånt! Det gikk heldigvis fort over da han kom på fanget, og det hele ble nok glemt fort. Men, Gabriel snakket om det i hele kveld.

I går fikk jeg så fryktelig vondt i mamma hjertet mitt. Hentet Gabriel i barnehagen og fikk vite at han han hadde slått og sparket en liten jente! Hva? Min Gabriel? Jeg forstod ingenting, det hørtes virkelig ikke ut som han. Men, så fikk jeg vite at like før så hadde en gutt syklet han ned. Så antagelig var Gabriel veldig sint og lot det gå utover feil person. Blir så lei meg. Denne gutten holder på å slå og dytte på alle barna hele tiden! Ikke rart Gabriel blir lei, bare så dumt at han lot det gå utover den stakkars jenta da...

Jeg sa til Gabriel at han alltid må fortelle de voksne om denne gutten flyr på han og de ikke ser det. Da sa han: Nei, det går bra! Ah, han pleier altså ikke fortelle det hvis det skjer usett! Fortalte det til de i dagis i dag, så jeg håper de starter å følge bedre med.



Stakkar minstegutten min som har vært så lei seg i det siste, har sikkert gjort vondt for han med tennene! Men, nå er han hvert fall veldig glad om da`n:-) Og ingen kan få han til å le som storebror kan! Det er så utrolig herlig å se dem to leke sammen. De får sikkert mye moro med hverandre fremover.

Hadde aldri trodd at man kunne ha plass til så mye kjærlighet i hjertet sitt. Begge guttene rører meg så veldig på hver sin måte. De er så fantastiske på alle mulige måter. Og det er bare så flott å være mamma :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)