lørdag 3. oktober 2009

Stolt mamma!




Gabriel er ikke spessielt glad i å tegne. Derfor er han heller ikke av de flinkeste. Men, her om dagen så imponerte han stort! Han satt og tegnet litt hjemme (typ 3minutter...). Han tegnet store ringer og små streker. Jeg spurte hva det var og det var selvfølgelig en sol. Så klart, det kunne man jo lett se!

Jeg gikk i fra han litt og når jeg kom tilbake var sola blitt til noe som lignet på et monster! Jeg ble helt paff og spurte om det var et ansikt han hadde tengnet? Jada, det var det: Der var øynene, og ørene der osv..

Wow! Dere ser vel hvor monsteret er? Jeg vet fortsatt ikke hvor bevisst det egentlig var for jeg har aldri sett han tegne noe lignende, men stolt er jeg i alle fall!

Idag har jeg og Gabriel vært på bio! Vi så en rar tegnefilm med en hund og en katt. Vi var der sammen med Maria og bestekompisen til Gabriel, Oskar. Oskar og Gabriel fikk godis og satt og visket og tisket og koste seg værre!

Og vi var innom 2 loppis i dag. Gabriel sa etter det siste "Dette loppiset var dårlig syntes jeg, mamma":-)

God helg til dere alle!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer!
Takk:-)